Karlskona!

Har snart bott i Karlskona i tre år, och jag trivs kanon! Är en skånetös från början, och hamnade i den här staden pga den stora kärleken! Karlskrona är så vackert med dess närhet till havet och skärgården !Fast visst skulle jag vilja hämta hit mina vänner, men  riktiga vännerna finns alltid kvar, och jag har träffat nya vänner här också ,som  får mig att må bra! 

Men det kanske är tid för en liten tjejfest i vår, och bjuda in lite vänner från skåneland....Jag hade nämligen en stor utflyttningsfest när jag flyttade , herregud helt galet men oj vad kul vi hade ,dansade partade hela natten lång,

Jag och Livia tog en promenad ,hon satt upp i vagnen och tittade nyfiket på allt, hon är så go min lilla skrutt! Hann även köra en liten dans med dammsugaren ,städgalen som jag är.....Livia var så nyfiken på dammsugaren och den kommer hon att få se många gånger...

Ja just det, jag har inte sammanfattat gårdagens melodifestival, det var väl okej låtar tyckte jag,och helt rätt låtar som gick vidare! Men herregud röstningen var bara förvirrande......suck...eller är det jag som är gammalmodig????

Ska nu börja och förbereda mig inför morgondagens skoldag!

kramar!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: tack :-) Brukar inte shoppa sådär jättedyrt. Allt blir slitet till slut eller tröttnar man ;-)

Underbart söt dotter!

2009-02-08 @ 16:08:56
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha en bra söndags kväll :)

2009-02-08 @ 19:11:18
URL: http://stylebyrashid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0