Jag har tränat så skönt!

Idag tog jag tag i träningen. Var nere på ett stort gym i stan och körde spinning puls.
Jag och min vän NIna fick hjälp med cyklarna , alla i denna sale förstod nog på vår vimsighet att vi var nya ........

Man kunde se sin puls på en stor skärm och man skulle hålla den på en viss nivå som instruktören sa. Hon sa att alla skulle kämpa för att komma upp i en viss puls men min stack iväg.......kan detta bero på dålig kondis fnisss jag bjuder på den.
Jag ska nog komma iform jag med, vänta bara.
Det var bara så härligt att träna fan vad gott rent ut sagt.........vet att det är fullt att svära.
 
Livia somnade gott hon har varit lite hängig idag med, men vi lekte lite och sjöng några sånger som hon gillar...hon är go min lilla tjej. Älskar dig Livia!       

Nu ska jag sätta mig ner och mysa med min andra älskling, för man får inte glömma varandra, det är lätt när man får barn.

ps:måste avsluta med att säga att jag har så roliga kursare, det blev många skratt idag........

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag förstod att det var du som hade skrivit! Jag vet...hon har ju så sjukt fint, relaxrum, och lilla tjejens rum, herregud, en inredningsdröm! Kolla bara in huset i Thailand, snacka om att det är najsigt! Men...Ikea är också ganska så bra! haha, och Village, du och jag får bli stammisar där, lite bättre prisklass, och sen får vi inte glömma gulliga Enkla! Men drömma kan man.... Ha en fin dag du med, bir det något tentapluggande? Kramar i massor

2009-02-04 @ 14:47:04
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0