Härliga Torsdag!

Idag ska jag vara helt ledig från skolan...ska inte öppna en enda bok , utan bara vara med vår lila tjej!

Igår var syrran och hennes men och hämade Robin.

Vi åt en god middag med  ett glas rött till gott gott!

Jag fick ett par fina muggar  av syster och hennes man Torsten!....Det lönar sig tydligen att lägga upp saker på bloggen som man gillar fniss



Jag ska köpa några till tänkte jag!

Robin och Livia har haft det kul tillsammans, Livia åkte pulka för första gången och det blev en hit!


Hon log med hela ansiktet, och snön for rakt upp på henne. Men hon bara sträckte ut tungan och smakade lite på snön haha En härlig syn.


Men det var inte lätt att hinna plåta dom.

Ska ta mig lite kaffe nu sen blir det en promenad med Livia!
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart att du ska hänga med nån gång, men nu är säsongen snart slut, eller, om vi tar oss långt så är det matcher kvar, men annars så är det klart att duska hänga med till hösten! Nu är debattartikeln skickad!! Nu har vi lov på 4 dagar, haha! Kramar

2009-02-19 @ 12:27:50
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Jessica

Svar: tack tack! :) fortsätt gärna och läsa och lämna kommentarer!

2009-02-19 @ 14:54:35
URL: http://jesssic.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att vara ute och busa i snön :-)

Ha en bra kväll!

2009-02-19 @ 17:10:03
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0