Härliga Fredag!

Oj vad härligt att fredagen är här!
Jag och Livia gick till lekparken och gungade, hon skrattade gott å, hon är underbart go! Livia har sovit dåligt de sista nätterna men jag vaknade först idag och såg att klockan var kvart över sju och Livia snarkade så gott! Hon har fått en tand till så det är ju inte konstigt att hon varit ledsen och orolig.

Jag smög upp och mina älsklingar sov vidare, härligt att sitta i lugn och ro med sitt morgonkaffe. Ja ,och självklart drack

jag ur mina nya supersnygga muggar
!




Vår lägenhet är nystädad och jag har rensat och dammtorkat så det luktar så gott! Älskar när det är nystädat och sakerna ligger på sin plats, blev också en genomgång i kökets lådor! Som sagt känner mig nöjd och glad...

Är så sugen på att köpa en ny lampa till köket men har inte hittat den där......ännu. Men den här från Ikea var snygg !







Ikväll blir det mys framför Lets Dance och godiset är inköpt...har nämligen en dag som jag får äta godis och det funkar kanon! Ha en skön Fredag!
Carpe Diem


!


Min lista över mat jag inte gillar:

1. Blommkålsstuvning
2. Rotmos
4. Lutfisk
5. Fisk med purjolök

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har blivit utmanad! Kika in på min blogg! Trevlig kväll! Kram

2009-02-20 @ 18:21:03
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Jenny - Amadina.se

Ja det var en himla snygg lampa!

2009-02-21 @ 14:48:45
URL: http://www.amadina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0