Snö i Karlskrona

Tittar ut och ser att små snöflingor sakta dalar ner,så underbart fint det är.

Man känner hur julstämningen plötsligt kommer fram♥

Livia och Per är på sångstund och jag har pysslat lite och läst en bok.

 Är fortfarande lite krasslig men halsen är lite bättre nu.

I helgen fick Livia ha sin fina pepparkaksklänning och så här söt blev hon vår lilla goding♥



Kortet är taget i Glimåkra hos min syster med familj.

Ska slå mig ner i soffan med en nybryggd kopp kaffe och njuta av den vackra snön som faller ner.

Ha en bra kväll alla!

kram Angelica & Livia

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Skönt att du mår bättre :-)



Livia är världens sötaste pepparkaka :-)



sv: jag önskar jag kunde svara dig på hur man gör ang bilden, men jag är värdelös på sådant.



stoor kram & trevlig kväll

2009-12-15 @ 19:24:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0