Plugg och träff med en härlig vän

Idag har jag försökt plugga men det e så mycket så man får lite panik ibland.

 Men det kommer ju omtenta om jag nu inte fixar miljödelen, så världen rasar ju liksom inte bara nästan haha.......

Per hade träning vid fyra så jag och Livia åkte till min härliga vän Nina och hennes söta Elsa som är lika gammal som vår skruttis.



Nu ska jag brygga en kopp kaffe och jobba vidare gillar att plugga på kvällen ,får lite bättre ro då.

Ha en bra kväll och måste påminna er om ett bra program, Svenska Hjältar på måndag.

 Helt fantastiska människor med stora hjärtan och hjältemod♥


Kram och tack alla ni som tittar in på min blogg!
 Livia på sin 1års dag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja gör det, du kommer säkert hitta dig något fint, kanske något från "tomten" haha! Kram på dig!

2009-12-09 @ 20:59:21
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0