Lucia

Vaknade vid halv sju hos min syster och familj♥ 



Jag & Livia satte oss och tittade på Lucia,mycket vackert och stämningsfullt.

Sen hade min syster fixat en mysig och god frukost med julgröt och skinksmörgås med kaffe smakade underbart.

En jättemysig helg men den gick alldeles för fort.

Har lite ont i halsen och känner mig lite frusen så det blir att sätta sig i soffan med lite te och en stor skön filt.

Hoppas ni alla haft det bra i helgen.

 Återkommer i morgon orkar inte skriva så mycket idag.

Kram på er alla fina♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm det blir te för mig med. Halsen känns lite konstig. Hade du med dig det ifrån Blekinge?:)

2009-12-13 @ 20:58:21
Postat av: Mia

Lät som en mysig lucia :) Krya på dig!



Kram

2009-12-14 @ 17:46:04
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: jessi

Hoppas du känner dig kryare idag!



Det lät gott med julgröt o skinksmörgås, äkta julfrukost!



Kram

2009-12-14 @ 18:55:26
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0