Gott Nytt År

Vill önska er Alla ett Gott Nytt År♥



Vi ska snart åka till Öland för att fira in det nya året med några vänner.
Ser tillbaka på det här året med en stor glädje.
Vi följer varje steg som vår fina dotter tar.
Hon lärde sig gå i Augusti och började på sin förskola under hösten där hon trivs jättebra.

Har sprungit tjejmilen med mamma och min fina vän Nina så lite stolt är jag över mig själv att jag fixade det.
Jag & Per har haft en fin sommar med underbar segling med familj och vänner.

Ser fram emot 2010 tillsamman med mina fina vänner och familj.
Kanske det blir en London resa och Per ska springa Göteborgsvarvet!

Jag ska också träna och ta mig runt tjejmilen även nästa år så efter denna kväll ska jag damma av skorna och träna!

Ha nu en fin kväll alla och var rädda om varandra och livet

Kram Angelica Livia Per♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0