Städ och shopping...

Livia är på förskolan och jag håller på att fixa i lägenheten så det blir lite snyggt!

Ikväll ska vi sen åka till mina mamma Roger i Åhus ska bli mysigt och mamma har säkert fixat till lite god mat!



Känner mig lite stel i benen för igår sprang jag en mil, så gott. Får ta en liten runda imorgon så benen får mjukas upp lite.

Måste även in se om jag hittar något till dopet som vi ska på i helgen kanske en klänning,får se.
Ha nu det så bra idag och njut av det fina vädret!

                  

Kramar Angelic Livia!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Skönt att det verakr gå bra med inskolningen! På tisdag är det dgas för sonen att börja inskolning, ush!

2009-08-22 @ 22:42:14
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0