Minne för livet...

Hej!
Har nu kommit hem från vår underbara helg i Göteborg. Jag och Per har haft en mysig helg med shopping och god mat. Men det bästa var förstås U2 .....


Helt magisk det går inte att beskriva med ord, så bra de är, man var nära till gråt några gånger.

 Man bara rös när de spelade en del låtar!
Tänk er ett fullt Ullevi med ca 50000 människor som liksom jag älskar den här gruppen.

Jag kommer att leva länge på den här magiska kvällen, och är så glad att vi fick en möjlighet att uppleva detta tillsammans med några underbara vänner!

Man ska fylla sitt liv med härliga upplevelser som man sedan kan glädjas åt och tänka tillbaka på!



Nu står min älskling och lagar tacos.... ska bli gott, Livia sover så skönt efter en rolig dag.

Allt hade gått bra men hon blev ledsen när Mormor och Roger gick, förstår det för hon hade ju så kul och mysigt tack för hjälpen mamma Roger!

Carpe  Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0