Helgens festligheter

Känner mig allt lite trött idag efter en fullspäckad helg. Men det har varit kul och gårdagens dop var fint. Kommer med lite bilder under dagen.

Ska fixa till mig sen bär det av till förskolan med Liva, hoppas hon inte blir så ledsen idag när jag går, för det skär i hjärtat.
 
Men varje gång vi kommer dit så ler hon och ser så nöjd ut,Livia älskar andra barn och hon fungerar så bra med personalen .Så jag vet att när hon är ledsen så håller det inte i så länge.





Här målar barnen på förskolan,man kan ha så kul med  vatten och pensel..........

 

Fredrik är Pers närmaste vän ,hans sambo Jessica till höger och deras son Arvid,Jessicas syster står brevid Per!

Per var gudfar till Astrid♥

 
Astrid ♥


Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilka flitiga barn som "målar"!



Ha en bra kväll!

2009-08-24 @ 20:29:46
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0