Inredning...

Hej ♥
Hoppas er dag varit bra så här långt

Gick ifrån Livia en stund idag ,hon var där ca en timme och åt med de andra barnen. Det var en glad men trött tjej som mötte mig vid tolv tiden och hon somnade gott när vi kom hem.

Satt och tittade lite i nya nummret av Family Living där Kristin Kaspersen visar sitt fantastiskt fina hem,helt i min smak!


Hon är verkligen en kvinna som bara blir snyggare för varje år som går,så naturligt söt och även en bra programmledare!

Ha det gott,nu ska jag snart ut och springa milen!

Carpe Diem ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Oj vad duktig du är ;) Hehe vi börjar den 31a på måndagen har vi kursintro klockan 13.. Tisdagen skulle vi gå 8-12 fast vet inte om det är något grupparbete efter där sedan. Hoppas allt går bra med Livia på förskolan. men det tror jag. För dom är kanon:) hehe. kramar

2009-08-17 @ 15:34:27
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: jessi

Jag gillar henne och hela familjen med Lillbabs i spetsen. De känns så där härligt genuina o postiva!



Ha det så gottis!



ps: jag har inte alltid sådan ordning.. hihii..



kram

2009-08-17 @ 17:18:14
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0