En varm onsdag!

Då var det redan onsdag och min utmaning till helgen närmar sig med stormsteg.
Var ute sprang 7 km igår och det kändes mycket bra, hade på mig mina nya träningsbyxor från Craft och de var kanon!
Livia är på förskolan till ett så jag ska fixa lite och ta mig en kopp kaffe. Ska också hinna med att packa lite för nu är det klart att vi ska renovera vårt badrum......

Ska bli så skönt, det är nu rosa med stora blommor på och en ful blå plastmatta huuu inte snyggt,ni ska få se.
 
Men nu blir det vitt kakel på väggen,stora plattor och grått golv .
 
Vi tänker även sätta in badkar och det ska bli så lyxigt.



Äntligen ska man få krypa ner i ett varmt skummbad och tända ljus sen bara koppla av!

Måste visa er årets lilla busunge........









Ha en bra dag alla!

kram Angelica Livia♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

tack :-)



låter skönt med joggongtur, skulle också behöva komma igång.



ha en bra dag!

kramar Anna

2009-08-26 @ 11:14:25
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej vännen! Ja vi måste verkligen ses och prata om sommaren och allt annat som vi brukar lyckas pricka in o snacka om, haha, det är vi bra på! Alla "spännande" böcker lånar jag med glädje ut till dig! Så söt hon är tjejen, och så fort det går nu, vilket busfrö på bilderna! Kramar

2009-08-26 @ 12:06:39
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0