Vilken underbar dag...

Vilken härlig eftermiddag  jag haft med min söta dotter!

Hon ger mig så otroligt mycket energi och glädje,  när en dag känns lite jobbig så försvinner alla negativa tankar
när man möts av hennes leende och kramar!



Här är mina två älsklingar !
Kortet är taget från påskhelgen i skåne hos min mamma och Roger.Vi hade det så mysigt och blev så ompysslade av mamma och hennes snälla livskamrat Roger.

Måste ju även berätta att jag hade en så kul kväll med tjejligan igår på Nivå , drack ett så gott rött vin, och åt natchos till, med fyra olika såser att dippa i mums.....
Vi skrattade gott och babblade på i mun på varandra haha!



Vi gick en runda på stan och jag köpte en pyjamas till henne visst är de söta.


Sen gungade vår lila tjej och skrattade så gott!

Efteråt så njöt vi av en glass i solen, som sagt en skön dag för själen!



Kramar från oss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg ditt sms, klart att du ska få recept på mina cupcakes! De är precis som vanliga muffins fast med glasyr på! Ska försöka komma ihåg att ta med, men du vet hur jag kan vara, ibland är jag glad att jag har 2 strumpor på mig, haha! Imorrn gäller det, ska bli skit kul! Kram

2009-04-15 @ 18:59:09
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0