Sprang in i väggen....

Kom just hem från min jogging runda och idag la bara kroppen av.....fick sån jädrans håll direkt och inget funkade skit......
Men det brukar väl vara så???

Bara att ta nya tag och gå lite raska promenader med Livia i helgen, och springa på söndag igen när min älskling kommer hem!


Per ska nämligen vara pingisledare på en sm tävling i Östersund så han flyger ikväll.

Så det blir en mysig tjej helg för mig och Livia men jag kommer säkert att lyckas fylla den med en massa trevliga saker.

Jag är nämligen expert på att planera in saker fniss....

Har varit i skolan på förmiddagen och vår grupp hade redovisning det gick kanon!
Sen blev det en liten tur till Ikea.


Inhandlade ett vackert fat och lite annat smått och gott.


Hittade också en byrå till Livias rum som nu är färdigtapserat och målat, nu ska bara listerna på plats!



Färgerna kommer gå i gammelrosa och vitt!

Blev inte rött utan jag hamnade i rosa träsket haha....härligt....


Ikväll ska jag ocj Liva ha myskväll och hon ska få se sitt favorit programm....
Drömmarnas Trädgård

Hon sitter som ett ljus och klappar händerna av förtjusning, så sött....
Ha en bra dag och var rädda om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0