Zinkhus

Hej Tisdag!

Ja det är ännu en grå dag och man får tända lite ljus och försöka göra det lite mysigt.

Idag sitter jag och jobbar med min studier.

Men sitter även och tittar på lite fina saker som skulle vara kul att ha inför första advent.

Man skulle kanske köpa något mera hus och göra en liten egen stad.



De här fina husen kommer från ett danskt märke

Men jag vet att de säljer billiga zinkhus i en liten butik här i vår lilla stad!



De här fina huset i vitt kommer från Alvashus♥

Önskar er en fin dag
och tack för att ni tittar in hos mig och lämnar lite kommentarer

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Lova♥

Här har du en till som är tokig i hus!

Så fin de är♥

2011-11-09 @ 18:01:06
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0