Plugg och fika

Godkväll Alla♥

Hoppas att er dag varit bra och att ni har en mysig kväll med familjen eller vännerna.

Själv så sitter jag och läser om barns läs och skrivutveckling intressant men snart ska jag stänga böckerna och ta mig ett varmt bad och tänka så lite som möjligt och det är ju en konst i sig ....

Ja vad har jag gjort idag?

Jo det blev en liten tur till min studievän Emma som bor lång, långt ut på landet. I ett så fint litet rött hus som var omgivet av en fantastiskt natur. Inte konstigt att Emma är en så lugn och harmonisk person, man kommer ju ner i varv när man får komma ut i en sådan natur så lugnt, tyst och skönt!

Hon bjöd på kaffe och en god äppelpaj och vi gick igenom lite inför kommande uppgifter en trevlig förmiddag.

Avslutar dagens blogg med att visa min snygga bricka som snart kommer hem till vårt kök,älskar det här motivet!



Ha en mysig kväll
kramar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0