Trött men glad...

Idag när jag kom hem låg det ett brev från högskolan....jag hade fixat hemtentan ,hurra så jäkla skönt! Vad duktig jag är haha.......

Så jag firade detta med att köpa en grillad yckling med sallad och bröd som jag dukade upp tills per kom hem!
Vi fick äta i lugn och ro för Livia sov sin skönhetssömn...så det blev en mysig stund baa för oss två.

Nu sitter Livia och leker för fullt och jag står och bloggar några rader till er alla som kikar in på min sida!

Är bara så sugen på glass ...fy på dig Johanna som idag började prata om mjukglass på väg hem från Kalmar, kan inte släppa tanken på det....mums.

Ha det bra ikväll, ska kolla på Criminal Minds vid nio så det är bäst att krypa upp i soffan och hålla Per i handen för det kan allt vara lite läskigt fniss



Här är ett kort på Livia...hon är 4 månader här,puss på dig vännen!

Kramar!




Kommentarer
Postat av: Josse

Grattis till hemtentan:) Jag har inte fått mitt brev ännu:( Skönt att det gick bra iallafall =) =) Hoppas ni får en trevlig helg! Kraaam

2009-05-14 @ 19:43:53
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0