Onsdag och plugg

Idag sitter jag fastspikad framför datorn...är inne på slutspurten i skolan så nu är det bara att ge de sista krafterna sen kan vi slappa och njuta av sommaren.

Livia och Per fixar med tvätten och har varit och handlat...vilken service man har, han är så go och underbart snäll min lilla sambo!


Som ni vet ska jag till Stockholm i sommar, och då ska jag gå in på Odd Molly butiken och köpa mig något snyggt!

Den här fina tunikan som vackra Isabella har på sig,eller något annat fint!




Ikväll ska jag också kämpa vidare med min löpning....har nu sprungit 5km så nu är det bara kämpa kämpa mot milen,snart tar jag den!

Ha det så bra och njut av ännu en härlig dag!



                                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad pluggar du för något?



Du får gärna handla något (vad som helst!) till mig i Odd Molly-butiken! : ) De har så mycket snyggt!

2009-05-28 @ 12:30:20
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0