2012

2012♥

Ännu ett år har gått och det har varit ett speciellt år för mig på många olika sätt!

Året inleddes med att jag tog min lärarexamen på Universitetet och det är något som jag är så stolt och glad över!

Det blev även en resa till Paris med min fina sambo och det var så vackert där! Vilken historia som finns i den vackra staden och det var så romantiskt,kan varmt rekommendera denna mysiga stad!

Men det finaste och vackraste kom till oss den 29 september, vår lilla Vidar! En sån söt och go kille,när han tittar på mig och ler så blir man ju bara så lycklig och varm i hjärtat! Livia är också en sån glad och stolt storasyster ,så fin min stora tjej !

Ja 2012 kommer alltid att vara ett speciellt år för mig, och nu ser jag framemot ett spännande 2013. Ett år som ska fyllas med händelser och fina minnen, ett oskrivet blad......Välkommen 2013!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0