Tisdag

Hej Alla♥

 
Min sötnöt som älskar att spela teater framför kameran♥

Hoppas ni fått en fin dag.

För mig innebar denna tisdag en lång arbetsdag med möte och det ska bli skönt att snart krypa till kojs.

Det är många känslor i omlopp hos mig nu, är tacksam över allt fint jag har och livet är så gott.

Ja och snart bär det av till den vackra staden Paris tjohoo vad kul det ska bli!

Att resa betyder mycket för mig och har redan hunnit med en hel del resor!!

Spännande att komma till nya platser och det hade varit kul att under hösten eller årsskiftet få åka iväg på en klassisk solresa med mina fina♥



Nej tid att sova slutsvamlat nu haha.....


Livia i sin nya sommarklänning och söta Pippiskor från märket Kavat

Natti natt på er alla!


Kommentarer
Postat av: Petra

Sötisen och vilka fina pippi skor hon har fått på fötterna:)kram o ha en fin dag.

2012-05-31 @ 11:06:20
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0