Lek och bus

Hej Alla fina♥



Hur har ni det i sommarvärmen?

Visst är det härligt och så skönt nu när man börjar få lite färg i ansiktet.

Idag har det blivit jobb och ikväll ska jag fixa lite inför fredagsfikan och den här gången är det min lilla tur och det kommer att bli en klassisk rabarberpaj och det kan ju inte bli fel......

Jag och Livia har varit en del i vår fina park som ligger lite utanför stan.

Där kan barnen klappa djur och leka och i lördags var vi några vänner som träffades med våra små troll och grillade korv.

 Livia tränar på att gå balansgång.

 En kul lek....

 

Nu ska jag bara ta det lugn och imorgon blir det after work med ett glatt tjejgäng på fina Scandic.en perfekt start på helgen!

Kramiz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0