Paris

Hej!
 
Hur är det med er alla sommarfirare
 
 Love♥
 
Jag mår bra och lilla kulan växer och det är bara så underbart.
 
Har haft lite dåliga järnvärden men det börjar bli bättre men idag sov jag i två timmar och det var mycket skönt.
 
Per & Livia är ute och seglar med Pers bror och tre barn och det var en glad och förväntansfull tjej som steg ombord på segelbåten.
 
 Cafe latte paus
 
På lördag ska jag också ut på premiärtur då våra fina vänner från Helsingborg kommer!
 
Tänkte avsluta dagens lilla bloggrad med att  visa er lite fina bilder från vår härliga resa i vackra Paris♥
 
 
Fina minnen♥
 
 Paris by night
 
 
Vi tog en fin kvällspromenad förbi Paris alla vackra broar och bort till ett vackert upplyst Eiffeltorn!
 
Ja Paris är så vackert och pampigt och jag tror nog vi kommer hit igen!
 
 
 
 
Pers favoritkort haha....och ett sånt här kort skulle ja typ alla galna turister ta.......lite kul!
 
Utanför det vackra och mycket stora museet Louvre där den berömda målningen Mona Lisa finns.
 
Ja vi tog mycket bilder och jag får visa er flera en annan dag!
 
 
 
Jardin du Luxemborg en mycket vacker och stor park!
Utanför det berömda cafeet Laduree♥
Kramar och var rädda om varandra!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Lova♥

Gud vilka fina bilder, och återigen vilken VACKER VÄN jag har! Kan överösa dig med ord när som om hur fin du är, det lyser om dig speciellt med den söta kulan :)
Längtar tills vi ses! Kram♥

2012-06-27 @ 22:42:35
URL: http://johannala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0