Zumba

Godmorgon♥



Sitter med en kopp kaffe och jobbar lite med skolarbetet.

Är så trött på vad allt som heter studier och det ska bli så underbart att få börja jobba.

För nu har jag läst i
fyra och halv år så inte konstigt att lusten försvunnit!

Men är så glad över att jag vågade ta det här steget och sluta på ett jobb som jag inte trivdes med.

Nu får jag
äntligen arbeta med något för mig
 utvecklande och spännande!

Ska på min första intervju på måndag, så det blir spännande håll tummarna.....



Vid lunch blir det Zumba med Johanna, ska bli kul för man blir bara så glad av den här träningsformen.

Fast jag känner mig urlöjlig när jag ser mig själv i spegeln.

Det där med att vicka på rumpa höfter är inte lätt haha....men jag bjuder på denna syn kul är det!

Bye♥



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Angelica!

Tack för dina kommentarer! Alltid skoj när man får en kommentar=).



Du är så duktig som kämpar på med studier och träning! Underbart att det snart är dags för examen, kommer ihåg denna underbara känsla=).

Dessutom låter arbetsintervjun inte helt fel!! Lycka till på måndag! Kram

2012-01-12 @ 20:48:59
URL: http://carolinejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0