Vårkläder

Hur har ni det där ute?

Ja granen börjar barra rejält, här så den här veckan åker den ut!

Lite synd för det är ju så mysigt att tända den när det börjar bli mörkt.



Men det ska bli skönt att städa ut julen och köpa hem lite nya blommor.

Älskar ju tulpaner så en bukett av det måste inhandlas

Min favoritbutik när det gäller barnkläder nämligen Polarn & Pyret har börjat få in lite vårnyheter.

Det är så härligt när alla ljusa fina färger kommer in och har blivit lite förälskad i den trendiga färgen orange som börjar komma in på hyllorna.






Ja visst är de fina♥

Ikväll ska jag ut på en power walk med en vän, och det kommer att bli skönt efter gårdagens tuffa träningspass!

Jag och min fina vän Johanna kämpa på med Body step och idag kändes det i armar och ben på mig!

Önskar er en fortsatt fin dag!

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Vad skönt att du kommit igång med träningen efter jul och nyår, jag skall köpa ett nytt träningskort så fort jag kommer hem! En powerwalk blir det nog inte ikväll för här i Göteborg öser regnet ner och vindarna viner...



Ha en riktigt skön kväll, stor kram!!!

2012-01-03 @ 16:57:42
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Cissi

Här städades julen ut redan i helgen.. ;) Nu längtar jag mest till att ljuset ska återvända på allvar och fina tulpaner på bordet

2012-01-03 @ 20:36:14
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0