Ny vecka

Hej Alla♥



Hoppas att ni som jag haft en skön helg!

Vi har varit nere i skåne hos min familj och det har varit så mysigt och avkopplande.

Så nu ska jag sammanställa mitt skolarbete söka jobb, ta ner julen och göra lite fint i vårt lilla hem.

Ja ni hör själv....... fullt upp men känner att jag har mycket energi.

Ikväll blir det träning med Johanna och det ska bli så skönt och kul.

Kommer att bli mycket träning för mig framöver för nu vill jag få bättre kondition och bli starkare i kroppen.

Önskar er en fin dag

Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Lova♥

Yes ikväll ses vi igen, längtar efter dig fina vän! Och som vi ska svettas, oj oj med en ny release och allt!

Stor kram fining♥

2012-01-09 @ 15:02:09
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0