Examen

Hej Alla♥

Idag tar jag min lärarexamen och det är svårt att sätta ord på de känslorna.



Känns underbart,nervöst men otroligt kul och jag hoppas jag snart får ett spännande och kul arbete med underbara arbetskamrater som också är behöriga lärare för det blir ju så mycket roligare då!

Under de åren på Universitetet har jag fått glädjen att ,möta så många fina människor och man har fått vänner som man kommer att fortsätta träffa för vissa har en speciell plats i mitt hjärta.

Visst kommer man att sakna en del saker....  de där föreläsningarna tillsammans och snacket som man har när man läser.

Men känslan inför tentor och rapportskrivningar kommer jag inte sakna ....

Var alltid en speciell stämning då man skulle gå in i tentasalen ja ni som läst vet vad jag talar om......





Idag ska jag åka upp till domkyrkan i Kalmar för avslutningscermonin och mina två fina ska med♥



Imorgon kommer min familj och vi ska ut och äta och bara ha en riktigt mysig dag tillsammans.

Ha en fin dag, nu ska jag fixa till mig innan det är tid att köra.........

Angelica♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Stort stort grattis!! Så himla duktig du varit :) vilken lycka för de barn som får dig som "fröken" kram kram och lycka till på måndag

2012-01-13 @ 10:40:37
Postat av: Maria

Åh vad roligt!

Ett stort GRATTIS!



kram kram

2012-01-13 @ 13:11:23
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0