Träning

Hej♥



Ja nu har hösten så sakta kommit.

Igår var jag och min vän Johanna och tränade.

Alltid kul att få lite sällskap och mycket lättare att komma ner till träningen när man får sällskap.

Vi körde järnet och imorse hade jag lite träningsvärk i armarna.

Men det är skönt att man kommit igång igen efter sommaren och jag hoppas hinna med ett långt cykelpass i helgen.

Avslutar med lite bilder från helgens besök i Åhus då vi tog en härlig promenad vid stranden









Ha en fin kväll kramar♥


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Lova♥

Är så glad att vi kan träna ihop, du är PEPPANDE!

Kram fina, hoppas du har en bra jobb-dag♥

2011-09-14 @ 11:19:46
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0