Tjejhelg

Hej Alla♥



Ja den här veckan rusade fram i full fart och det är skönt att fredagen är här.

Vår lilla skrutt har varit hemma hela veckan då hon dragit på sig en envis förkylning.

Men hon orkade att leka lite prinsessa ialla fall.......



Men idag mår hon bättre och ska ha lite fredagsmys med sin finaste lilla pappa.

Jag ska nämligen iväg och träffa några tjejer.

Vi ska göra sushi och se på film så det ska bli nice!

Sen imorgon drar jag vidare till malmö. Ska då gå på stan, äta lite lunch med en fin vän och på kvällen blir det konsert med Lars Winnerbäck.


 Har aldrig sett honom live och det ska bara bli så kul för han tillhör en av mina favoritartister!

Ja så på söndag kommer jag nog vara lagom trött men träningen ska också hinnas med i helgen.

Önskar er alla en finfin helg

kram och var rädda om varandra♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som en jättemysig helg för dig:)

söta prinsessan då;)

KRAM

2011-09-23 @ 21:40:30
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: £lli£

Snubbla in på din fina blogg av en slump, din dotter heter samma som min Livia.<3



Kommer titta in igen!=) Ha en skön Söndag.

2011-09-25 @ 18:03:58
URL: http://lorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0