Mode

Då var det redan torsdag och min dag kommer att innehålla studier och träning.



Var några dagar sen jag cyklade så idag är det dags igen.

Sen börjar vårt gym med lite nya pass nästa vecka, så jag och min kompanjon Johanna får åka ner och träna järnet.....

Ja tänk, nu är vi inne i september och jag tycker att hösten börjar märkas av, och snart är det tid för lite nya kläder till Livia♥

Funderar på att köpa en röd overall till Livia,vår sötis klär så bra i den färgen♥




Blått är en färg som man ser mer av till tjejerna, och det gillar jag för blir så trött på när allt ska vara rosa....

Ha en fin dag♥

Kram Angelica & Livia



Bild från helgens kalas i Glimåkra och Livia sitter och väntar på tårtan.......
Att vänta är ju som ni vet inte så lätt för en sprallig treåring......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0