Torsdag

Hej ♥



Hur är det med er alla en torsdag som denna?

Jag sitter och pluggar och försöker få ihop en uppsats och det går sakta frammåt!

Tänkte tipsa er om den  sköna hudserien från Clinique.

En serie som funnits länge och som är rengöring i tre steg.

Har alltid haft känslig hud så för mig blir det alltid de lite dyra märkena.

Nivea och de billiga produkterna funkar inte på min hy det blir utslag direkt så testa gärna det här märket.

Har ju även börjat använda rynkräm haha trodde aldrig jag skulle trilla dit men de är riktigt sköna krämer och huden får lite extra fukt.

Men om de tar bort finja linjer det vet jag inte men sköna är det och känns lite extra lyxigt......

Tänkte  höra med er bloggisar om ni testat märket Clarins?



Är lite sugen på att prova men vet inte riktigt,kanske man ska fortsätta med det som funkar?

Ska nu återgå till min otroligt roliga uppsats ....Not........och ikväll blir det föräldrarmöte oj vad det lät vuxet haha underbart!!

Är mitt första föräldrarmöte och det ska bli spännande och kul och jag har lovat mig själv att stänga av det pedagogiska ögat och bara vara mamma inte lärare!

För jag vet att de är duktiga pedagoger och Livia trivs så bra! Hon har många kamrater och är en glad och frammåt tjej men lite bus i blicken!

Sen är hon envis som en åsna men det kanske är bra att ha med sin under livets resa!

 Fröken bus♥

Jag har haft nytta av det, att inte ge upp utan se framåt och tänka på att du är din framtid inte ditt förflutna.

Kram ha en fin dag♥


Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Jag gillar också clinique!

2011-10-20 @ 22:28:42
URL: http://brittabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0