Träning

Hej♥

Ikväll var jag och tränade, och min lilla skrutt hängde med.



Wellness  har ett lekrum där personal från gymmet är med och leker med barnen.

Det var en ung tjej som lekte med Livia.

Hon var så trevlig så det kändes tryggt att gå och Livia hon pratade på och tyckte det var kul med alla leksaker.

Jag kunde gå ner och träna utan att känna oro och det var så skönt och lite lyxigt att få denna hjälp och tid för sig själv en stund.

För det är inte alltid så lätt att hinna med träningen då man har barn.

Men har bestämt mig för att vara snäll mot mig själv och unna mig lite träning i veckan och jag känner redan hur mycket mer energi jag får.

Viktigt att man tar hand om sig själv och Livia får en mycket gladare och piggare mamma♥

Så ut och träna tjejer och var rädda om er!

Sov Gott♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0