Smink

Hej Alla



Hoppas ni alla mår bra idag?

I helgen var jag ju som ni vet med ett glatt gäng i Göteborg!

Testade då en glittrig ögonskugga från  Make Up Store som jag varmt kan rekomendera!

De såg så glittriga ut och jag trodde inte att de skulle sitta så bra, men det blev toppbetyg och kul att vara lite extra glittrig och fin ibland.



Sen har jag mitt favoritmärke från Body Shop Mineralmakeup♥

Kanonbra och ger fina resultat,jämnar ut och det ser natürligt ut.



Ikväll blir det träning för mig och Per ska gå till badhuset med Liva.

Per åker iväg i helgen så han ville hitta på något med Livia ikväll och bada älskar vårt lilla troll!


Önskar er en fin dag

kramar♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag bara älskar de ögonskuggorna!

Nu har jag tre men skulle lätt kunna ha en av varje, hihi♥

Åhh så kul det var i helgen!

Kram fina vän

2011-11-17 @ 17:13:12
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0