Poncho

Hej Alla♥

Ja då var det fredag och jag ska strax köra upp till skolan.

Har börjat fundera på kläder till helgen och vad som skulle behövas i min garderob.

Har en kappa men skulle gärna vilja ha en poncho,och det är ju ingen kyla ännu så en sådan här hade varit perfekt!



Det här har varit höstens stora trend och det märks i affärerna då det blivit lite utplockat.

Men i helgen ska jag ju till finaste Göteborg och där kan jag kanske finna en snygg!

Önskar er alla en fin helg  och glöm inte att ta hand om varandra och kramas lite extra!

Kram så hörs vi på måndag!

Nu tar jag paus med bloggen i helgen.

Kramar till er alla


Kommentarer
Postat av: Annette

Tänk att man helt plötsligt har blivit modern!! Poncho är det bästa som finns. Fin hund förresten :) Ha en skön helg.

2011-11-11 @ 19:14:16
Postat av: Maria

Hoppas att du har haft en riktigt härlig helg i Göteborg & att du har hittat en massa roligt att shoppa!!



Kram Kram

2011-11-13 @ 10:36:37
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0