Ny vecka

Hej!



Ja då var det en ny vecka igen och den består av plugg och träning.

Sitter med den sista uppsatsen för den här terminen och lite andra saker som ska in nu innan alla betyg sätts.


Ja helgen i Göteborg var underbar!

Nja Per hade det lite tuffare än mig eftersom jag valde att stå över detta året.

Har inte tränat så mycket löpning som jag önskat men men det kommer flera lopp.

Men min fina sambo sprang in på 1.51 så det var bra tyckte jag.

Själv så shoppade jag lite, bla några tröjor till Per


Den här blev han så snygg i från Fred Perry!

Sen köpte jag en liten morsdag present till lilla mamma och ett armband till mig!

På kvällen drack vi champagne och gick till en mysig resturang där vi åt god mat drack vin.

Kvällen avslutades på en liten pub innan vi gick hemmåt och somnade gott!

Nu ska jag skriva lite till innan det blir en träningsrunda.

Ikväll väntar en träff med min vän Johanna!

Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0