Maj

Hej♥
Så underbart att maj månad
äntligen har kommit!


                 Bild från gårdagens Valborgsfirande♥

Den här veckan fyller vår
sötaste lilla tjej 3 år så det blir lite förberedelse inför detta i veckan!

Gårdagen var kanonmysig, med god mat och trevligt sällskap!

Nina och Martin bjöd på grillspett med sallad och en fruktsallad med melon och jordgubbar och vanilj kesella mycket nice.

Men sen hade Nina köpt en hem en stor påse lösgodis som Per och hon mumsade på, jag fick skålen i mitt knä men nej....
jag tog inte en endaste liten bit!!

Är så stolt över mig själv ,tänk jag som är en riktig liten gottegris.........

Men har fasiken bestämt mig nu,de extra kilona ska bort och jag vill ha en bättre livsstil som innehåller bra mat och motion.

Känner mig mycket piggare och gladare när jag äter Gi kost och mindre socker.



Hela gänget från gårdagens valborgsfirande.





Ha en fin kväll

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0