Polarn & Pyret

Hej på er alla

Hoppas ni haft en fin dag så här långt....

Själv så sitter jag och skriver på en uppsats som snart ska lämnas in, men jag tänkte lämna några rader här också....

Idag hämtade jag ut de här fina kläderna till Livia♥







Ja Polarn & Pyret har verkligen fina kläder, och det är mycket som man skulle vilja ha......

Sen brukar jag inte sätta på Livia de allra finaste kläderna på förskolan, för de målas och kladdas och barn ska få skita ner sig.

 Så jag handlar lite billigare kläder från bla H&M och Kappahl som inte kostar så mycket och de har faktiskt mycket fina kläder.

Men polarn har det där lite tuffare sakerna och mycket härliga färger.

Nu ska jag fortsätta skriva en stund til,l och ikväll ska jag & Liva träffa ett glatt mammagäng och ta en fika tillsammans.

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: josse

Ja, tiden går verkligen snabbt. Jag minns som igår när du skickade sms till oss och berättade att du fått en liten Livia när vi satt nere vid hamnen i solen! ;) hehe.. Lycka till du med. Vi ser säkert varandra i skolan eller på gymmet! :) Kram

2011-03-09 @ 15:09:33
URL: http://josse87.blogg.se/dreams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0