Semester

Hej alla!



Ja vad ska jag berätta om idag då....

Jo min fina vän Johanna fyller år hurra och grattis till dig vännen!



Idag blev det en liten busstur till Lyckeby där jag och Livia handlade lie småsaker inför semestern.

Sen hittade jag en superbra sport bh så nu ska det tränas,känner mig så taggad och det är ju nu som jag ha tid till att träna mycket.

Men visst måste bli bättre på att prioritera träningen och till hösten ska jag börja köra lite boxträning.

Per är nere och donar lite med segelbåten för imorgon drar han iväg med sina två bröder mot Stockholm.



Sen åker jag och Livia med mamma, Roger på fredag.

Bra att göra så här då det är lite tufft för våt lilla tjej att segla längre sträckor, och grabbarna kan köra på och testa båten och se vad den går för.

Är ju lite försiktigare av mig så jag vill inte att båten ska luta för mycket haha, nej lagom lutning så man kan njuta av seglingen.

Önskar er en fin kväll

Carpe Diem♥



Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Det låter mysigt med segelbåt! Hoppas att ni får en skön semester!

Kram!

2011-06-27 @ 18:12:01
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack fina för din söta hälsning, kanske hinner vi ses en snabbis innan er semester?

Kram

2011-06-27 @ 22:38:31
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0