Presenter

Godmorgon!

Hoppas ni alla fått en bra start på dagen.

Idag ska jag fixa lite inför vår segelsemester som börjar närma sig!

Men först tänkte jag visa er de fina presenterna som jag fick på min födelsedag.



I det här fina paketet låg det.....



Den här vackra servisen. Det är dansk design och jag hittade det här fina serien i en liten butik i Åhus.

Så det blev inte Matteus utan jag valde den här istället.Det är dansk design och den är rätt så ny i Sverige.

Har köpte den här vasen och skålen själv så nu är det bara att börja samla på sig så man kan duka upp riktigt fint när vänner och familj samlas kring vårt bord.



En vacker bringare och en liten skål





Den här fina lampan fick jag av min syster med familj och den pryder nu sovrumsfönstret.



Min syster hade gjort detta fina kort på vår lilla skrutt♥





Fotot står vid matsalsbordet

Mammaoch Roger hade gjort så god mat, och dukat vackert,det var en sån mysig helg♥





Ha en fin dag alla

Kramar♥

Kommentarer
Postat av: syrran

Vad fint det blev i era fönster :)

2011-06-22 @ 15:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0