Födelsedag

Hej Alla♥



Idag är det ingen vanlig dag för det är Angelicas födelsedag hurra hurra hurra ....

Ja vilken fin dag jag haft......


Per överraskade mig med en liten shoppinrunda till Carlshamn och där fick jag välja ut något snyggt!

Sen åkte vi till en mysig fiskresturang där vi njöt av god lax med potatis och romsås!!

Kvällen avslutades med lite cirkus i Nättraby och Livia klappade händerna och skrattade så gott.

Ska visa er kort imorgon för nu är denna lilla 36 åring trött.....


Ja hur känns det att bli 36?

Ja äldre blir vi alla.... om vi har tur och det är bara att fylla livet med en massa fina minnen och ta vara på livet!

Sen får man kanske sitta där i sin lilla  gungstol och njuta av alla vackra minnen som man samlat på sig under sitt förhoppningsvis långa liv.

Jag har ju allt jag önskat mig♥



Kram Angelica

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen!!



Kram kram

2011-06-16 @ 23:06:28
URL: http://Sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0