Onsdag

Hej♥



Ja då var det onsdag kväll
och jag har haft en lång skoldag och det var så skönt att krypa upp i soffan och bara surfa runt lite och läsa alla trevliga bloggar...

Alltid lika kul när man får fina kommentarer av er som läser.

Ikväll tänkte jag titta på Efterlyst men det slutar säker med att jag somnar i soffan för ikväll är jag  riktigt trött.

Kanske det också beror på gårdagens spinningpass som jag och Johanna kämpade oss igenom men fasiken vad vi är duktiga .....

Imorgon ska vi träna Indoor Walking och det här kan jag varmt rekommendera till er som vill få upp flåset och komma iform.



Avslutar dagens lilla blogg med min absoluta favorit designer och jag är säkert inte ensam om att tycka att den Här danska designern är fantastiskt duktig!



 

   

Tine K Home♥ 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fasen vad härligt att vi kommit igång nu!

Men jag struntade i det ikväll oxå, har inte varit hemma på hela dagen.

Nästa tisdag kör vi igen!



Många kramar♥

2011-02-10 @ 19:17:08
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0