Ny vecka

Hejsan♥

Jaha då var
det måndag och vi har ännu en vecka full av roliga saker.....

Idag har jag varit hos frisören och klippt mig och färgat det,blev som vanligt supernöjd...

Sen har vi fått vår lägenhet värderad och vi får se vad hon säger.

Men hon tyckte att vi gjort ett jättefint jobb med lägenheten så det var kul att höra.

Satt och tittade lite på hm sida och hittade den här fina klänningen...



Gillar det prickiga
och att de sen lagt till det röda bandet, så tufft.

Den kunde jag ju ha på mig när jag bakar en massa goda kakor med den här finfina saken


Min sambo frågade mig om jag verkligen kommer att baka om jag får en sådan. Eller om jag bara tycker den passar i vår inredning och är snygg ...ja visst älskling oj vad här ska bakas haha.......

Nej nu ska jag snart hämta vårt lilla troll

kramar♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad spännande att se för er sen vad hon värderar den till, som sagt, ni har det så fint!



Den klänningen fast i den rosa varianten ska jag ha på Lovas dop, om den passar då, haha!



Ses imorrn på spinningen fina du♥

Kram

2011-02-21 @ 19:26:36
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0