Helgen

Hej Alla

Här har det varit några dagars bloggpaus då jag varit i skåne hos min mamma och syster.

Vi har firat min mammas moster som blev 90 år,och Ellen som hon heter var pigg, nja lite ont i benen hade hon men jisses tänk att få bli så gammal och bo hemma och vara helt klar så underbart.

 Liviabus hos Ellen♥

Det var kul att träffa hela tjocka släktet och Livia charmade alla och tryckte i sig två portioner av tårtan, vilket litet kakmonster jag har......

I går tittade vi på melodifestivalen hos min syster men jag tyckte inte att det var något  vidare och min favorit Christian gick inte vidare.....

Nu ska jag sätta mig ner och prata lite med min fina sambo innan det är tid  för träning som idag består av indoor walking.

Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0