Vänner

Hej♥

Igår
kom min fina vän Johanna upp på en liten pratstund!



Johanna hade med sig
en jättefin julpresent med hemmagjord choklad och marmelad, så gulligt♥

Önskar att jag kunde
vara lite pyssligare
för vad mycket man faktiskt kan göra. Sen är det roligt när man får något som det finns en tanke och hjärta bakom♥

Idag måste jag även
visa er min lilla
söta ren som inhandlades på Åhus julmarknad





Har även köpt en liten
julgran på Ikea
och satte i lite vita små hjärtan♥





Önskar er
en fin dag
och var rädda om varandra♥

Kramar♥




Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Lova♥

Tack älskade vän för en härlig kväll, energin blir alltid påfylld när man träffar dig♥

Kram!

2011-12-07 @ 13:59:38
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken fin lite present och söt den var renen. Kul med julpyntet. Ha en fin kväll!

2011-12-07 @ 19:47:09
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0