Torsdag

Hej

Hur har ni det där ute?

Själv så sitter jag åter med min c uppsats och det ska bli så skönt när den är klar.

Har även börjat söka lite jobb så nu får vi hålla tummarna och se om jag får napp....





Här är en liten bild på kusinerna då Livia visar lite roliga spel på mobilen.

Det är helt otroligt vad snabbt de små lär sig tekninken.
Liva älskar att leka med min iphone och det finns många roliga spel som man kan ladda ner.

Idag ska försöka komma igång med träningen igen, har blivit lite paus nu när julen varit här men nu är det slut på latheten och tid för kroppen att börja röra sig igen.

Ha en fin dag♥



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

God fortsättning!! Stackare som skriver C-uppsats och jag hoppas det blir bra!

Vilka fina Efva Attling smycken du fått! Jag har ett halsband som jag älskar från henne!!



Ha ett gott nytt år med!

Kram från Ann-Louise

2011-12-29 @ 14:35:24
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0