Julskyltning Åhus

Hej♥

 Mammas fina ljusstake♥


Det blev en liten bloggpaus men nu är jag här igen

Igår åkte
jag och Livia till min mamma och Roger i Åhus!
 
Så skönt att komma hem en runda det behövde jag och nu känner jag mig glad och full av energi igen.

Tänkte visa er lite bilder från gårdagen.



Livia åkte karusell och åt pepparkakor och godis så det var en mycket glad liten skrutt som somnade gott igår!

Mamma och Roger hade gjort god fika och vi drack årets glögg!







 



Nu ska jag till skolan och ikväll blir det träning!

Kram och ha en fin start på veckan♥


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Vilka söta vantar och mössa Livia har och det ser förövrigt ut som att hon stortrivdes i Åhus :-)



Visst har Filippa K fina baskläder, linnena är ju såklart dyrare än från H&M, Åhléns egna märken etc men de är alltid väldigt sköna och har snygg passform tycker jag!



Ha en fortsatt skön kväll, kramar!!!

2011-12-05 @ 20:53:49
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilka härliga bilder du bjuder på.

Kram o ha en toppentisdag.

2011-12-06 @ 10:14:38
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0