Söndag

Hej på er alla♥



Hoppas ni haft en fin helg.

Jag & Per har haft lite tid för oss själva denna helg då Livia varit hos sin mormor och Roger i Åhus.

Vi tog en skön promenad o fredags och kollade in vår festival men det var lite kallt så vi gick och hyrde en film och beställde lite mant och gick hem och bara hade en avkopplande kväll med god mat och film.

Det är skönt att vara lite barnledig ibland, men det tar inte många timmar förrän man saknar sin finaste lilla tjej och idag kommer hon hem igen.



Ska fixa till en smulpaj innan mamma ,Robin och syster kommer vid tretiden.

Måste ju även berätta att jag cyklade en lång runda igår nämligen 3,4 mil så skönt att komma över tre mils strecket och jag var helt slut i benen men imorgon blir det en tur igen men kanske inte så långt.



Kan vara bra ta lite kortare men man vet inte med mig, är rätt envis och det är så skönt att träna cykling.

Ha en fin söndag nu ska jag fixa ihop lite god bärpaj med vaniljsås,mumsigt värre!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Angelica, du är så otroligt vacker!

Du bara måste höra det om och om igen, DU ÄR SÅ VACKER!

Bilden på dig är så fin♥

Lika fin på insidan är du också!



Låter som att ni hade ett par mysiga dagar, hörs snart. Kram fina!

2011-08-14 @ 22:53:58
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0