Mysiga semesterdagar

Hej♥



Ja det blev ännu några dagars bloggfrånvaro....

Jag Per & Livia har varit hos några vännern på Öland och sen åkte vi till Astrid Lindgrens värld.

 
Livia sitter i snickeboa när vi besökte katthult,en stor upplevelse för vår lilla tjej!


Har haft några riktigt mysiga dagar och visar er snart flera bilder och berättar.


Livia blir målad av Pippi med blåbärssylt.......Det första jag tänkte på var går detta bort i tvätten hihi.... Kul hade hon vår finaste lilla tjej♥

Men nu måste jag skynda mig för idag är det kalas på Fäjö då Pers mamma fyller år!



Kram kram ha en fin dag


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina bilder vännen!

Ser så mysigt ut och jag kan ju tänka mig Livia mitt ibland alla sagorna. Dit får vi åka om ett par år!

Kram fina du!

2011-08-07 @ 11:11:25
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Så mysiga dagar ni har, Astrid Lindgrens värld måste ju varit väldigt poppis :-)



Har ni gemensam semester nästa vecka också?



Ha en skön söndagskväll i höstrusket, kramar!!!

2011-08-07 @ 18:10:54
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0