Helgen

Hej♥

Nu är jag här igen, det blev en liten bloggpaus i helgen.

Men det gick i ett snabbt tempo och helgen bara sprang iväg tyckte jag.

Men vi har haft en fin helg med vänner och i går var vi och plockade svamp och hittade massor av kantareller så igår blev det kantarellstuvning till varma mackor.



Vi var även i vår fina park och Livia lekte och busade med kompisen Elsa!

 Matade djuren


Ikväll ska jag ge mig ut på ännu ett cykelpass som blir ca 3mil!

Kram på er alla♥

 
Mitt busfrö som inte kunde låta bli att gå med skorna i vattnet......Hon är så nyfiken vår lilla tje,j allt ska testas och undersökas!



Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Lova♥

Tack för samtalet idag, det är så härligt att kunna prata om ALLT med dig. Du betyder så mycket för mig fina, härliga vän♥

Fina bilder bjuder du på som alltid, och så är du så SJUKT duktig med din träning nu.

Många kramar!

2011-08-22 @ 22:28:25
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0