Träning

Hej♥



Här kommer ett litet kort inlägg....

Ja nu var det  åter en ny vecka och idag har jag verkligen haft fullt upp, men det har ändå varit en kanondag.

Avslutade nämligen denna tisdag med ett härligt och svettigt spinningpass med min fina vän Johanna.



Vi kämpade på och nu ska vi jobba för att komma iform och peppa varandra, det är ju så mycket trevligare när man har någon att träna med. I påsk blev det så mycket godis så nu är det åter Gi och ett sundare liv som gäller.

Jag mår så mycket bättre när jag äter mindre socker och följer mitt kostprogram och sen åker ju kilona av och det är ju kalasbra.

Ha en fin kväll vi hörs imorgon då ska visa er lite fina bilder från vår lilla påskhelg.

Kramar och sov gott♥




Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Åhhh, vilken helt underbar bild på din lilla dotter!!! Jag tror jag smälter :-)



Skönt med träning och GI efter påskens (traditionella) frosseri, nu måste jag ta mig i kragen också... Bra att få inspiration av andra bloggare ;-)



KRAM

2011-04-27 @ 12:20:40
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det har blivit lite mycket av det goda under påskhelgen, men det får det bli ändring på nu:-)

Vilken super mysig bild!



Kram

2011-04-27 @ 21:21:36
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0